fredag, februar 09, 2007

Gunn Samantha : litt mer informasjon

4 Kommentarer:

Anonymous Anonym sa...

huff, huff, huff! Trist at dere legger ned bloggen; virkelig underholdende!! Litt av den samme bitterheten jeg har nå, som da pulevenner sluttet å blogge. Men; TUSEN takk for gode "stunder" og gode lattere ;)

1:40 a.m.  
Anonymous Anonym sa...

hahaha. den aller første posten er jo posta av tine??? fnis

11:55 p.m.  
Anonymous Anonym sa...

haha.. jeg føler meg som en idiot. jada, jeg skjønner poenget. nå. jeg tar tilbake det jeg sa rett over her.

12:05 a.m.  
Blogger Tine sa...

Anonym 1: Takk, med fare for å gjenta meg selv, det har vært sinnsykt gøy.

Anonym 2: Det er styr med blogger, for jeg ble tvunget til å bytte til den nye, derfor står det Tine.

4:02 p.m.  

Legg inn en kommentar

<< Hjem