mandag, august 28, 2006

Gunn Samantha : manda morra blues

Det er ufattelig urettferdig hvordan hun kan være et hjulbent hespetre og likevel slepe hjem den ene herlige hønken etter den femte. Helgen var selvfølgelig intet unntak - neida, skal man være lett på tråden, så skal man være lett på tråden.

Lykken var derfor stor da jeg i dag tidlig hamret på dodøren, og ut kom et mareritt av en gutteskapning. Vanligvis er Åshilds gutteerobringer minst 1.80, barske, mørke og helst B-kjendiser. (Hvem var han i forrige uke igjen? Han fra Idol?)
Men i dag. O lykke, o glede. Jeg skal ikke være urettferdig, for han var både høy og mørk. Men dærsken, han så ikke ut i månelys. Åshild må ha drukket litt for mye av den vodkaen før hun kastet seg inn på Tiger Tiger i nattetimene i går - hun hadde gått for Pondus-Jokkes erobringer, bare i mannlig utgave.

Så, dette var bare en liten raljering over at frøken "jeg-bruker-E-cup,altså" også går på trynet. La oss alle le.

3 Kommentarer:

Blogger Tine sa...

Ja vel, så er jeg kanskje en smule hjulbeint, men det skyldes i hovedsak mine gutteerobringer på minst 1.80. Og ja, vi kan godt snakke arooooound. Det er enkelte av oss som ikke sitter på t-banen med knærne i kryss.

12:49 p.m.  
Blogger Esquil sa...

Jeg føler meg dypt såret og krenket. Jeg har ikke valgt utseendet mitt selv. Dessuten har jeg et godt hjerte og alt jeg vil ha er kjærlighet.

Ikke var morratrynet ditt mye til fruktfat det heller forresten.

Men dere har god smak i lenker. :)

6:32 p.m.  
Blogger Tine sa...

Esquil da... Du er da slik en teaser;)

7:01 p.m.  

Legg inn en kommentar

<< Hjem