torsdag, september 07, 2006

Gunn Samantha : avsløringene

Det var jeg som tok den siste twisten den gangen.

Jeg ville faktisk gått hele veien med deg, om du ikke hadde snudd deg etter Åshild et sekund da vi klinte.

Du er grunnen til jeg at jeg kjøper tyggis på Narvesen hver søndag ettermiddag.

Du vet jeg har sagt at jeg boikotter McDonalds? Vel, jeg har muligens en litt annen definisjon av "boikott", som innebærer BigMac og milkshake...

Pels er motbydelig, gå hjem og vask deg.

VI ER IKKE SØSTRE! Hadde det ikke vært for den helvetes inngiftningen hadde vi ikke vært i slekt en gang! For siste gang!

Jeg vet at du heter Magnus. Vi har hilst på hverandre elleve ganger, tolv om vi inkluderer neste lørdag, og det kan vi likegodt gjøre.

Jeg ringer deg bare fordi mamma sier jeg må.

Det er ikke noe rart du er så glad mandag morgen når kona di har vært på jentetur. Jeg kjenner nemlig Alexander og vet hvordan han betjener deg.

Jeg løy da jeg sa den var stor.

3 Kommentarer:

Blogger Tine sa...

Enig! Denne bloggen er herved genierklært!

9:14 a.m.  
Anonymous Anonym sa...

Jeg kan ikke tro at et meme jeg fant på har kommet så langt (og link er satt opp for leeeenge siden;))

10:47 p.m.  
Anonymous Anonym sa...

Mer? Mer? Jeg vil lese mer.

1:56 a.m.  

Legg inn en kommentar

<< Hjem