torsdag, september 14, 2006

Tine : Ja, for DET er HÅTT!

Det var siklemerker i sofaen da jeg kom hjem i dag. Noe slikt kjenner jeg at jeg har litt vanskeligheter med å tolerere. Magen vrenger seg liksom. Greit nok at det er hennes sovesofa, men i følge avtalen er det kun (fire streker) klokken 00.00-07.00 på ukedager og 04.15-12.00 i helger. Ellers er den en del av fellesen, for vi har hverken råd eller plass til en til for øyeblikket. Hadde det ikke vært for at Aksel synes det er romantisk å vaske opp sammen (det vil kanskje interessere den ivrige leser at hun sørger for å bruke ekstra kopper før han kommer, så han kan holde rundt henne mens hun vasker opp og kile henne i nakken uten at hun kan gjøre noen nevneverdig motstand), tror jeg nok jeg hadde tydd til drastiske tiltak for lengst.

Aksel om det, mine gutter tenner ihvertfall ikke på rynkefingre.

1 Kommentarer:

Blogger AM sa...

Artig blogg! Denne må jeg sette opp på "linkelista" mi :)

1:53 p.m.  

Legg inn en kommentar

<< Hjem