lørdag, september 09, 2006

Gunn Samantha : jipppi

Hnu sa det var økoologogisisk +elepujuice. Det dvar det ikke. Det var noe lummtert. Innflyntingnsfaesten var moro, git. Mange folk. Jg kjente ikke så mange, men jge ble jo kjent me dlfere.

Jge gruer emeg for en date (deit?) ikrogne- i morgen! date. imorgen. skumelt. men vil våkne opp og ikke hsuke noen ting. og det er aknskej bra.

Hvoroofro står denne dataen her? er det for spile cder? da burde ikke internett værte tilgjengelig. kan være nifst. ooooh! en her som jeg har demosntrantsjonstoget sammen me. så barsk.fin altså. tenk.

5 Kommentarer:

Blogger Esquil sa...

postet 6.11 PM! godt vindskeiv før barne-TV, det syns jeg er bra satset GS!

Jeg liker terskelen dere har lagt dere på. Erre så nøye a?

1:07 p.m.  
Blogger Gunn Samantha sa...

6.11 PM Los Angeles-tid. Vi var visst litt internasjonale av oss. (Også USA da! Fysj, boikotter jo slikt)

1:42 p.m.  
Blogger Esquil sa...

jeg også!

føler meg så ren og god innvendig når jeg kan betale ekstra for en vare for å slippe å kjøpe den fra usa.

4:10 p.m.  
Blogger Gunn Samantha sa...

Det er jo en nesten orgasmisk opplevelse å trekke frem femkroningen fra den buttonsbefengte bukselommen og ikke støtte krigføring i Irak.

4:34 p.m.  
Blogger Tine sa...

Skjønner ikke. Orker ikke. Vondt i hodet. Bra kveld.

*Skallebank*

5:14 p.m.  

Legg inn en kommentar

<< Hjem