lørdag, september 30, 2006

Gunn Samantha : Knulling er sundt

Av og til hater jeg Åshild. Og det skjer i grunnen altfor ofte i forhold til at vi faktisk bor sammen og deler tannglass. Så nyttårsforsettet mitt får være å bli snillere, så kan hennes være å ikke nedlegge veto på et spørsmål som definitivt er hennes.

Pinlig spørsmål som ikke ble besvart skikkelig i nordstafett og derfor må gå videre til dere ekspertene:

Hvordan knulle en dame?

Deres hengivne
esquil


Svar:
Her er det jo klart at det ikke duger med personlige svar. Det blir både pinlig, lite baseringsgrunnlag og i det hele tatt en ufattelig dårlig idé for alle involverte parter. Derfor fant jeg svaret der alle finner det - på det fantastiske internettet!

Jeg står ikke inne for skrivefeilene. Ikke for det andre heller, når jeg tenker meg om.

Se hvordan en 18 år full norsk kåt jente mister møydommen når hun vil knulle med en ung kåt mulatt med en pikk some er langt større en hennes fitte klarer. Se hvordan hun prøver å få pikken in i fitta, men misslykkes gang på gang. Kåtheten og vellysten viser seg i hennes ansikt mens hans pikk sprenger hennes trange våte fitte. Plutselig, vil han knulle henne og støter han hans pikk inne i hennes fitte og hun begynner å stønne?.
Knullingen begynner og han vil knulle henne hardt i over en halv time og du vil se hvordan hennes tårer tørker og hennes gråt og klynk går over til et orgasme skrik. Knulling er sundt, forteller han henne.

PS. Det kan hende du kan "knulle en dame" uten all gråtingen og klynkingen. Det kan faktisk være en suksess da også.

12 Kommentarer:

Blogger Esquil sa...

Hehe

Ser ut som om jeg må ta saken selv. Men etter dette kommer dere ihverfall til å få en del søketreff :)

Hva skjedde forresten med renslighet og diskresjon? jaja. jeg får vel tåle at dere postet kilden til spørsmålet.

2:15 p.m.  
Blogger Sif sa...

Og det er fremdeles noen som lurer på hvem som egentlig står bak denne bloggen? *himle*

4:40 p.m.  
Anonymous Anonym sa...

Ja. Jeg lurer.

5:55 p.m.  
Blogger Betty Boom sa...

Året rundt!

Personlig: beskrivelsen var som om det var min egen opplevelse, den gang langt inn i forrige årtusen.

Men svaret er "første gang" og 18 år. Det er egentlig ikke svar på oppgaven, eller er det?

Betty

10:59 p.m.  
Blogger Tine sa...

Esquil: Klager du på renslighet? Det er vel strent tatt du som kommer med slike lugubrigheter? Jeg kan dessuten ikke huske å ha lovet noe om noen diskresjon. Hadde du bedt om diskresjon hadde vi selvfølgelig gitt deg den, men det fikk vi dessverre ikke med oss. Jeg er forøvrig ikke målbundet. Jeg syntes bare spørsmålet var noe usmakelig i forhold til for eksempel det å bli knullet selv. Derfor tenkte jeg, "Hmmm, hva er det mest usmakelige jeg vet om?" og gjett hva, akkurat da kom Gunn Sam ut fra badet. Hvilket sammentreff. Jeg er derfor ikke målbundet, jeg bare tenker at det er en grunn til at det heter "learning by doing." Foreslår derfor at du tar deg en runde VED pcen i stedet for PÅ pcen.

Sif: Oppriktig talt. Store pupper selger, som Odd Sevje har erklært. Så vidt jeg vet har ikke Esquil så meget å snakke om.

Betty Boom: Ja, det var flere av oss. Jeg sa nemlig også jeg var atten.

4:35 p.m.  
Blogger Esquil sa...

Jo, men det er ikke jeg som spør, men min trofaste leser. Og jeg har en viss dannelse, tross alt, og fant som dere ut at det ikke er lett å svare på slikt. Derfor er det jo snilt at dere har tatt mål av dere til å besvare hvasomhelst. Ser for meg at det kan utnyttes i fremtiden ... :)

"100% renslighet og diskresjon" er en gammel klisje fra møteplassen i dagbladet, du vet der alle liker turer i skog og mark og sånn. Det lå ikke noen hentydning om Deres hygiene bak uttrykket.

6:47 p.m.  
Blogger Tine sa...

Ja, for all del, send alle til oss. Gunn Samantha klager over den store pågangen, men jeg synes det bare er koselig, jeg.

Jeg forstår. Var redd du hadde hørt noe fra noen skjønner du. Kremt.

1:26 p.m.  
Blogger Esquil sa...

Ah. Det blir sikkert på samme måte som jeg lurte på hva du mente med "Så vidt jeg vet har ikke Esquil så meget å snakke om." Disser du puppene mine?

2:03 p.m.  
Blogger Tine sa...

Kjekke kjekke mannen...

Prøvde bare å være høflig, selv om ryktene skal ha det til at du liker det litt småfrekt.

2:30 p.m.  
Blogger blogger25 sa...

Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.

6:00 a.m.  
Blogger blogger25 sa...

Ble litt upassende de jeg skrev over. men kan altid prøve å omformulere det best mulig. kan ikke fordra sex date steder som tinder eller dirty-affairs.net eller blogger som kun skriver om sex. du klarte i alle fall å stjele 5 min av meg. bye the way sex er væl de mest popupulære søke orde å det mest undervurderte

6:06 a.m.  
Blogger bechbabe sa...

folk har blitt lurt

kilde anmeldelser-be2.no.


2:32 a.m.  

Legg inn en kommentar

<< Hjem