mandag, september 04, 2006

Gunn Samantha : PS1

- Gunn Sam! Gunn Saaaaam!
(Jepp, en link hos hainnj gitartrønderen er alt som skal til for at Åshild plukker opp et kallenavn som høres ut som en asiatisk prostituert.)
- Jeg trenger hjeeeeelp!

Åshild er selvfølgelig blitt brutalt, fryktelig og livsfarlig syk (hører jeg ordet bakfull..?), og etter en innstendig bønn om kakao og paracet kom det jeg hadde fryktet:
"Vi har fått vårt første pinlige spørsmål. Og jeg er jo syk, så du får ta det du."
Og Åshild blir sint når hun er bakfull, så jeg sa uheldigvis ja.

Jeg har så sinsykt lyst til å ta dere begge to på en gang. Hva skal jeg gjøre? (meldingen er forkortet og en anelse sensurert)

Og det enkle svaret på ditt spørsmål er: Ikke noen ting. Det er ikke tanken på deg som er direkte frastøtende, men en situasjon med Å og meg i samme seng er så usannsynlig at det beste nok er å gi opp. Eller forresten, "nei" er ikke et mye brukt ord i Ås seksuelle vokabular, så under visse forhold ville nok kanskje nytelsesprinsessen vår blitt med på noe slikt. Jeg derimot, måtte blitt overfalt i en mørk bakgate, kneblet, bastet og bundet før jeg neddopet ble med på hva som helst. Men, dette er ulovlig og jeg har pepperspray i vesken.

Men OK, siden det fortsatt er helg og jeg ikke skal være så negativ - si vi var i gitt situasjon. Da er det bare ett råd å komme med unge mann: Meg, meg, meg.
Åshild kunne sikkert blitt tilfredsstilt av å se lenge nok på et knekkebrød, så hun ville sikkert kommet lykkelig ut av rommet uansett. Dette etterlater deg og meg, og siden det er det trivelige scenarioet med nettopp deg og meg vi snakker om (netthinnen min har blacket out for lenge siden heldigvis), har jeg bare ett råd:
Bli ferdig fort. Inn, ut, bak, frem, opp, ned, med, uten - hva som helst som fungerer for deg.

Se, det hadde du vel ikke trodd? Dine to drømmedamer tilfredsstilt på to minutter. Vi slutter aldri å sjokkere.

Send inn flere spørsmål til bybebo@gmail.com. Vi svarer (dessverre) på alt.

5 Kommentarer:

Anonymous Anonym sa...

mens vi ssssssnakker om linker: Trykker man på mail-linken i margen, får man ikke ssssssssende mail til noensssssssomhelst.

men jeg har aldri kalt dere nybegynnere, og jeg dansssser ikke rundt og feirer målet :)

mens vi snakker om kallenavn: Som bærer av et navn som starter på Ås vet jeg ca hvor kult det er når folk bytter det ut med ass. Så når en som frivillig kaller seg asshild gir deg et kallenavn syns jeg du bør bøye deg i respekt og ta imot, gunn-sam :)

2:07 p.m.  
Blogger Tine sa...

Jeg har faktisk foreslått at man kan kalle henne Assgunn. Det hadde jo vært morsomt! GS synes ikke det da. Sånn kan det gå når man blir kaldt opp etter to bokromaner..

Kan du forklare hvordan man gjør det med mail og sånn da? Kyss og klem:)

2:19 p.m.  
Blogger Esquil sa...

Ser ut som om dere rakk det før jeg fikk lekt ridder i hvit rustning. Jaja. Jeg tar forresten selvkritikk på skrivefeilen GS siterte meg på, jeg har lært nå at sinnssykt skrives med to n'er.

er vi på kliner'n allerede? jøss :)

6:36 p.m.  
Blogger Gunn Samantha sa...

Nå tar du æren for spørsmål du ikke har sendt inn selv. Lag dine egne spørsmål!

Forøvrig er Åshild på klinern med alt med noe mellom bena, så jeg ville ikke tatt det som et SÅ stort kompliment.

8:48 p.m.  
Blogger Tine sa...

Esquil: Vi kan være hva du vil for min del!

Gunn Sam, honey, du vet da at jeg ikke er så nøye på om det er noe mellom bena...

12:25 a.m.  

Legg inn en kommentar

<< Hjem