tirsdag, september 12, 2006

Tine : PS2

Halla!
Ville bare si at dere har en FET blogg. Jeg har lest den hver dag etter at jeg tilfeldigvis dumpet innom, og siden det har den selvfølgelig ligget på favoritter. Stå på damer!!!
Men nok ASSkissing for en dag, over til det jeg lurte på:

Hva er det pinligste dere har brukt i mangel av dildo?

SToooooooooooooooooor klem fra Nysgjerrig 15


Halla Nysgjerrig 15!
Takk for at du liker bloggen vår, det er hyggelig å høre.
Gunn Samantha har låst seg inne på badet og nekter å svare på dette spørsmålet, så da får jeg ta meg av det. Skal selvfølgelig klare å lirke det ut av henne, men her må det nok mer glidemiddel til enn et gjennomsnittlig analknull, så ikke hold pusten med det første, gullet. For en såpass ”seksuelt frigjort” person som meg (Hey, det er Gunn Samanthas ord, jeg skjønner ikke hvor hun tar det fra!) er det ikke så mye jeg kommer på som har vært direkte pinlig, men jeg har jo en historie som det ikke akkurat har vært party-faktor over, sånn i ettertid.

Dette hendte da jeg fortsatt bodde såpass nærme hjemme at moren min pleide å stikke innom hybelen min i tide og utide. Faktisk så bodde jeg så nærme at hun bare trengte å gå ned trappen fra overetasjen og ned til meg i etasjen under... Uansett, i denne perioden holdt jeg blant annet på med en fyr som hadde deltidsjobb i en grønnsaksbutikk. Lørdager pleide han kunne ta med seg varer hjem, for det var ikke alt som holdt seg over søndagen uansett. Grr... Sexy. Not. At jeg i det hele tatt var sammen med han fatter ikke jeg, men jeg har vel konkludert med at det hadde noe å gjøre med at det plutselig var blitt trendy å bli veggis. Etter at jeg innså at gulrot er gulrot, men at hamburger er mat, var vi ikke det lenger, for å si det sånn.
Vi utarbeidet oss et fast lørdagsrituale hvor han pleide lage middag for meg, mot at vi hadde heftig sex etterpå. En deal man virkelig ikke kan klage på vil nå jeg si. Det var under disse seansene at jeg fikk prøvd å smake på de ulike måtene man kunne være vegetarianer på, om du skjønner hvor vi er på vei...

Om det hadde stoppet der, så hadde det forsåvidt vært greit. Igjen, ettersom min veggisperiode er over, så kan jeg jo innrømme at det ikke var det helt store, men det plaget meg ikke noe nevneverdig heller, for agurk og squash tente han, av en eller annen absurd grunn. Problemet er bare at det ikke stopper her. Min kjære og jeg våknet tidlig en morgen etter en spesielt heftig omgang med grønnsakskurven av at noen romsterte grundig inne på det lille kjøkkenet mitt. Da mamma hørte at vi hadde våknet, tittet hun inn og sa at hun ikke ville forstyrre, hun skulle bare hente noen småsaker. Ja vel, sa vi og tenkte ikke noe mer over saken.

Den dagen hadde vi grønnsakssuppe til middag. Nei, jeg sa ikke ifra, men jeg hadde jo nevnt et og annet om hva vi holdt på med til min søster, som jeg selvfølgelig hadde kranglet med den dagen. Dette resulterte jo selvfølgelig i at dette ikke forble noen hemmelighet noe særlig lengre. Kan vel si at Åshild flyttet ut ikke så lenge etterpå.

Kyss og klem fra Asshild


Hei Åshild og Gunn Samantha!
Jeg bare lurte på om jeg kunne få en link hos dere, for det virker som om dere har ganske så mange besøkende, og jeg linker til dere..(...) BLA BLA BLA...
Hilsen ......


(Teksten er en smule forkortet)

Hei .....!
Takk for at du liker bloggen vår, det er hyggelig å høre.
Vi driver ingen jævla veldedighet så nei, du får ingen link hos oss. Til det har du alt for få besøkende til at vi tjener treff på det. Hadde vi i det minste funnet bloggen din det minste pirrende/morsom/interessant/lærerik så er det MULIG at vi hadde vurdert det, men ikke når du sender oss en forbanna tiggermail. Lite stilig. Er du interessert i mange lesere, så skriv om noe som vil fenge andre enn deg selv da vel. Og bruk bloggportaler som bloggrevyen og nettdagbok. Dessuten kan du kommentere andres blogger.
Vær glad for at jeg ikke legger ut link til siden din. Det hadde vært pinlig.
Men for all del, skulle det være noe annet du lurer på, så er det bare å spørre.

Kyss og klem fra Asshild<3

Hei!
Åshild er sexy!

Hei!
Det stemmer!

Kyss og klem og dask på stumpen fra Asshild<3