mandag, september 18, 2006

Gunn Samantha : PS3

Jeg føler meg litt som en Svisj-vert når jeg tar i mot spørsmål fra publiken på denne måten. Men vi får la det stå til, og håpe det kommer flere - det har ikke akkurat vært mingling i spørsmål her...

Fra Morten:
Ikke for å være direkte eller noe, men Gunn Samantha, blir're no på ræ?
Eller er du sånn prippen ikke-før-ekteskapet-chick?


For å ta den først, Morten: Du er direkte. Og jeg har nå forsøkt etpar svar-løsninger hvor jeg svarer herlig vagt og slik man jo skal skrive når man er på internett, men det blir kjedelig. Det blir svevende, og det blir dølt og det blir bare patetisk. Så la meg gå rett på sak:
Det blir no på mæ. Om det blir no på mæ etter at æ har skrevi det på nettet, veit jække, men jæ har vel innsett i det siste at prinsipper er til for å brytes. Om dette kommer av mitt "nære" forhold med hun gærningen eller av den vanvittige tiltrekningen til han jeg nå kan kalle kjæresten min (ja, jeg tar imot gratulasjoner) får du heller fundere på. Eventuelt sende inn et nytt spørsmål.

Fra Moniika har vi fått følgende spørsmål:
vhilket spill er TP?

Jeg tror vi må begynne med screening av leserne våre. Eller hva sier du, Åshild?