lørdag, september 16, 2006

Gunn Samantha : skjønnhetsdronningen

Etter at Åshild fikk høre om rynkekrem fremstilt av kunstig sæd, har leiligheten stått på hodet. Kremen skal liksom mirakuløst fjerne ethvert spor av alderdom, og som 23-åring har Åshild nå begynt å ta den grusomme sannheten innover seg - herfra går det bare nedover.
Når skjønnhetsjakten i tillegg kan kombineres med noe som er en anelse seksuelt, er det ikke rart hun kaster seg over muligheten. Pakken kom i posten i forrige uke, og siden det har ikke bare huden hennes glødet - halve leiligheten har i tillegg vært dekket av klissete, hvitt slim.

Aksel har nå begynt å venne seg til hennes noe uortodokse oppførsel, og reagerer stadig sjeldnere på de litt spesielle uttrykkene hennes. Dessverre hadde jeg glemt å fortelle ham om den nevnte sædkremen, og da jeg stod på badet i dag fikk jeg dermed overhøre følgende samtale. I halvsøvne ville hvem som helst bli skremt av følgende:

Åshild: GUNNSA! FØKKINGS DRITTKJERRING, HVEM FAEN I HELVETE ER DET DU HAR PULT PÅ KJØKKENBENKEN?!? OG HAR JEG IKKE SAGT VASK? HVORFOR I HELV... Åh, Aksel, er det bare deg her?
Aksel: Eh, vel.
Åshild: Det må ha vært deg da, hun hadde seg med i salaten i går. Si meg, var det et bra knull?
Aksel: Faktisk gjorde vi det ikke på kjøkkenet. I går.
Åshild: Åååååånei? Du sier ikke det? Men dette (her holder hun formodedlig frem et kjøkkenhåndkle med sædkrem på, kjenner jeg henne rett) er ikke min skyld, og da må man jo nesten tro at GS...
Aksel: Ja, fortell meg nå, Åshild. Hva?
Åshild: Kanskje hun har funnet en annen...?

Her avbrøt jeg dem, i det Åshild skulle legge seg på sovesofaen og trøste ham.

4 Kommentarer:

Anonymous Anonym sa...

Stakkars mann. Hvordan ble stemmningen når sædkremens sannhet kom fram?

11:56 p.m.  
Blogger Britt M. sa...

jeg skulle gitt mye for å være flue på veggen hjemme hos dere...

5:21 p.m.  
Blogger Gunn Samantha sa...

Når vi bare får dreisen på Åshilds mobilkamera skal dere få se hva som ER på veggen hjemme hos oss.

5:43 p.m.  
Blogger Tine sa...

Elisabeth: Man vet liksom når det er på tide å skygge banen. Jeg dro på byen.

Britt m.: Det vet jeg ikke helt om du har lyst til...

7:30 p.m.  

Legg inn en kommentar

<< Hjem