onsdag, september 13, 2006

Gunn Samantha : Vi blir kanskje flere

Etter at Åshild gikk inn i mitt kjærlighetsliv med liv og lyst, har det vært en betydelig utvikling på den fronten. Jeg er absolutt ikke forelsket, men det er jo en kjensgjerning at Aksel og jeg siden nipplerundstykke- og penistomatsuppe-deiten lørdag kveld faktisk har truffet hverandre hver dag. Det er riktig så romantisk og trivelig, og Åshild ler i skjegget (ånei, jeg hadde jo lovet å holde akkurat den detaljen ved henne hemmelig!) hver kveld jeg kommer tilbake fra en ny og kreativ måte å tilbringe tid på. (legopusling på Tullinløkka, vafler i Frognerparken, teknisk museum og nå lunsjing på Blindern)

Men jeg er usikker på hvor dette går. Aksel er ikke typen man drømmer om, og jeg tror ikke jeg er forelsket. (Hvordan vet man det?) Han er ikke noen direkte skjønnhet, og dreadlocksene planlegger jeg faktisk å få av ham når jeg bare innøver nok innflytelse over ham. At han faktisk også synes Narvesen-arbeidsdrakten ikke er så verst tyder jo også på at han må være litt tilbakestående, og da har jeg ikke en gang tatt for meg musikksmaken. (Du skrur ikke på Tom Waits når jeg har BigBang i CD-spilleren, det burde da enhver idiot forstå?!) Dessuten bruker han for mye tunge når han kysser og han elsker å kile meg i nakken (noe jeg hater, som ethvert fornuftig menneske), han bor fortsatt hjemme (!) og dessuten foretrekker han Burger King foran McDonalds.

Så jeg er ikke forelsket. Men likevel...

6 Kommentarer:

Blogger Unknown sa...

Burger King er jo uten tvil bedre enn McDonalds. Men har man mulighet så unngår man dem begge.

5:19 p.m.  
Blogger Tine sa...

""At han faktisk også synes Narvesen-arbeidsdrakten ikke er så verst tyder jo også på at han må være litt tilbakestående, og da har jeg ikke en gang tatt for meg musikksmaken."

Alvorlig talt. *Krampelatter*

5:22 p.m.  
Blogger Esquil sa...

Neineinei Gunnsam du kan gjøre mye bedre enn han kisen der. selv om han har rett om burgerne.

5:14 p.m.  
Blogger Gunn Samantha sa...

Sleepyhead: Eh, nei?
Tine: Så bra! En krampelatter om dagen er godt for magen.
Esquil: siden du er i Trondheim, må jeg jo gå for det som er tilgjengelig her i denne avkroken av Norge. Men han er bra, altså...

5:25 p.m.  
Blogger Tine sa...

Slapp av Gunn Sam-pusen, vi blir garantert ikke flere, det skal jeg nok sørge før. Husk at det var jeg som fikk soverommet fordi jeg var den av oss som faktisk var seksuelt aktiv, og vi trenger virkelig ikke pushe det ytterligere. Den dagen Gunn Sam blir Store-Pus vet jeg nemlig ikke hva jeg gjør.

Sleepyhead: At Burger King har en bedre (og mer romslig) sofa enn McDonalds gjør at jeg gir dem full pott, men det er meg da, og jeg pleier liksom ikke gå der for matens del...

Tine: Ja, le er det eneste man kan gjøre i en sådan stund. (Sånn mellom oss tror jeg man enten må være dopet eller tilbakestående for å falle for GS, og helst begge.)

Esquil: Jeg er redd GS nok ikke kan akkurat det, nei.

GS: Var det et forsøk på å flørte? (Don't make me sick.) Om du fortsetter slik så sier jeg til Aksel at du har vært utro allerede før dere ble ordentlig sammen!

6:46 p.m.  
Blogger Esquil sa...

hehe dere er gøyale

10:43 a.m.  

Legg inn en kommentar

<< Hjem