onsdag, oktober 11, 2006

Tine : Atter en tirsdag

Meg: Du vet sånn, når du ikke helt klarer å bestemme deg for om det er han, alkoholen, eller bare det at du er trøtt, men plutselig klarer du rett og slett ikke følge med på samtalen lenger?
Gunn Samantha: Nei.

Det ble stille noen minutter.

Gunn Samantha: Du vet sånn, når du har budsjettert så og så mye til veldedighet og du ikke klarer å bestemme deg for om du skal bruke det på å redde barna, neshornene, eller regnskogen?
Meg: Barna? Hvilke barn?
Gunn Samantha: Tydeligvis ikke.

Det er en større interessekonflikt i leiligheten vår, og noen ganger er den virkelig til å ta og føle på.

10 Kommentarer:

Blogger gunnarb sa...

Dette høres definitivt mer ut som en verdikonflikt enn en interessekonflikt.

12:52 p.m.  
Anonymous Anonym sa...

Motsetninger tiltrekker hverandre. Sånn ca.

8:28 p.m.  
Blogger Gunn Samantha sa...

Jeg bare tester om dette kommentarfeltet egentlig virker.

9:14 p.m.  
Blogger Britt M. sa...

Selv er jeg alltid litt redd for å være først ute med kommentarer, for da vet jeg at de som kommenterer etter meg må forsøke å leve opp til den standarden jeg har satt. ;)

11:28 p.m.  
Anonymous Anonym sa...

hehe, takk for morsom blogg!

Jeg ser forøvrig ingen interessekonflikt mellom, øl, mann, barnebyer og regnskog - alt tar opp altfor mye tid og penger her i gården...

11:40 p.m.  
Anonymous Anonym sa...

Det kan du jaggu spørre om. Jeg surfa gjennom nå, og de kommentarene jeg har lagt igjen er borte føkkings vekke.

1:52 a.m.  
Blogger Odd sa...

Problemet er at dere må godkjenne kommentarer som legges inn. Har sendt inn et par selv som ikke har kommet med (og det skyldes neppe sensur).

10:27 a.m.  
Anonymous Anonym sa...

Jeg ler stadig vekk av bloggen deres!
Hurra for byens beste bosted!

6:19 p.m.  
Blogger Tine sa...

Rikke: Det er absolutt ingen attraksjon her what so ever. Trust me on this one.

Gunn Samantha: Jeg har ikke ord. Idiot.

Britt m: Jeg setter standaren her: Singel eller ikke singel?

Hønemor: Ikke noe å takk for.

Iversen: Jeg var ikke så rent lite forbannet da jeg fant ut hva som hadde skjedd. Det kommer en lengre forklaring, tålmodighet kjære.

Odd: Bingo.

Petter Johan: Takk for det. Du er ikke så verst du heller. Hvordan går blogghoringen?

3:27 p.m.  
Blogger Britt M. sa...

Huff, må man svare på dette singelspørsmålet her også? Syns ikke jeg gjør annet for tiden. Kan man ikke snart komme opp med et litt freshere ord enn singel? Jeg er ikke singel, jeg er avventende, med ett hevet øyenbryn og en øl i hånden.

10:56 p.m.  

Legg inn en kommentar

<< Hjem