tirsdag, oktober 03, 2006

Tine : Hvordan knulle en mann?

Jeg har alltid foretrukket småfrekke jenter som ikke er redd for å ta et realt balletak i gutta (om jeg mener bokstavelig eller metaforisk kan du selv få velge). Det var derfor ikke så rent lite fryd i stua da denne dumpet ned i innboksen:

Altså, siden Eskil laget masse ståhei med sitt "Hvordan knulle en kvinne" spørsmål,
tenkte jeg at nå må det andre spørsmålet må komme til overflaten. Dessuten, det er jo greit å vite for en 18 åring også:

Hvordan knulle en mann?


Respektfull hilsen
Elisabeth Ice Cream

Kjære Elisabeth,
Som ex-jomfru, nå "dristig skjøge" (sitat: nabo som fikk gleden av å oppleve mer enn hun selv følte hun burde) vil jeg si at kunsten å knulle en mann ikke bare er greit å vite, det er alfa og omega for enhver person som går den søte russetid i møte.

La meg først få begynne med det viktigste: Det er STOR forskjell på å knulle og å elske. I dag skal vi foreta oss det å knulle. For enkelhetens skyld har jeg valgt å sette opp dette punktvis. Jeg foreslår at du enten memorerer dette eller printer det ut og legger det i vesken. Kjekt å ha en sjekkliste mener nå jeg. Etter en stund vil det gå automatisk. La meg bare få komme med den klassiske alvorspraten først: Å knulle skal være gøy. Om du ikke har det gøy, knuller du ikke, da elsker du (elsking har lov å bare være koselig), blir voldtatt, eller misbrukt. Om du ikke planla å gjøre noe av det har du et problem som bør gjøres noe med øyeblikklig. Knulling er deilig om det gjøres riktig, og det skal for guds skyld være frivillig for din del. Gutter er alltid enten frivillige, homofile, eller kronisk/midlertidig impotente. Det er den første gruppen gutter du skal lete etter.
  • Hvordan skaffe deg et knull? Jeg er ganske direkte av meg, enten det er eller ikke er alkohol med i bildet. "Du var kjekk, din eller min leilighet?" er en klassisk Asshild, men skulle du ikke være tiltrekkende nok til det foreslår jeg at du drar ned utringningen ytterligere og spør om han vil ha en øl i stedet. Det bør advares: Her snakker vi én øl. Er det allerede for mye øl i bildet, gå videre til neste objekt, hvis ikke kan selve akten blir veldig lite spennende for hans vedkommende.
  • Kyss han lidenskaplig. Hvisk til han at du har lyst på han og komplimentér han, for eksempel at han lukter godt eller at det er så fantastisk deilig å bare ta på han. Vokser egoet vokser som regel lillemann også. Det er dette vi ser etter.
  • La han ta litt av styringen. Av erfaring foretrekker de fleste menn dette. Allikevel, ikke all styringen. Jeg pleier begynne med en simpel blowjob. Tar du ballene i munnen er han din for kvelden. Garantert.
  • Fortell han hva du liker. Det er ikke flaut. Tenk på deg selv, det er lettere å sette sammen en Ivar fra Ikea når du leser bruksanvisningen. Merker du at han er usikker på deg så for all del ikke la han gjette seg frem. Da blir det et puslespill uten sidestykke og ting blir spennende på ikke helt den måten du sannsynligvis hadde foretrukket.
  • Erogene soner på en mann:
-Hals og nakke. Kyss han, grip tak i han. Om ikke annet så for din egen del, muskler er alltid fint å ta på.
-Brystvortene. Tro meg.
-Korsryggen, sånn rett ved buksekanten.
-Innsiden av lårene. Ert han litt. Stryk han forsiktig, enten med hånden eller tungen.
Hos enkelte menn kan dette alene fremkalle stående applaus.
-Rumpehullet. Det er en grunn til alle ryktene som går. Om du synes det blir litt for pinlig med intimklinings her foreslår jeg en massasje. Ihvertfall om dere har dusjet litt først.
-Testiklene. Skjøre skjøre testiklene. Slikk og sug, men for all del, ingen biting. Kosing er derimot, meget hyggelig.
  • Penis. Altså, en liten tissetass er ingenting å frykte. En stor tissetass... Vel, en stor tissetass kalles ikke en tissetass, men en stor guttetiss da, han skal vi ikke være redd for heller, bare husk på at han skal behandles med respekt. Man biter han ikke. Det er forsøkt, og det var ikke noe videre pirrende for begge parter, la oss ha det klart. Det eneste jeg kan sammenligne det med på jentekroppen er pubertale bryster. De som gjorde vondt bare noen så på dem og som nesten resulterte i besvimmelse da de ble truffet med fotballen da dere spilte hjørnefotball i gymtimen. En guttetiss er derfor en skjør ting, men om du er real mot han kan vi snakke full scoring.
  • Var det et vellykket knull, fortell han det. Det gir han noe å smile av på trikken hjem, og glade gutter, det er vi alle glade i, enten det er gutten på 7/11 eller han du skulle ønske at du ikke hadde kjøpt en øl til tidligere på kvelden.

14 Kommentarer:

Anonymous Anonym sa...

Om du først byr meg på en øl og så gnukker på brystvortene mine er du iallefall sikret å ikke få deg noe...

9:39 p.m.  
Anonymous Anonym sa...

vel du hadde vært sikret å få meg, hadde du gjort det. så selv menn med våre snevre muligheter for variasjon er litt forskjellige...

5:10 p.m.  
Blogger Tine sa...

Øystein: Jeg hadde tatt deg. Lett.

Kent: Tuller du? Hva slags mann er det som sier nei til en kvinne som byr frem både kroppen sin og øl? Jeg ville ikke gjort det selv en gang om dama er digg!

5:36 p.m.  
Anonymous Anonym sa...

hva kan min kommentar tolkes dithen at jeg ville sagt nei til deg?

Jeg ville siklet, når jeg fulgte etter deg som en liten hund. sånn er det bare.jeg hadde aldri kommet så langt som ølen hvis du hadde bydd frem kroppen din for meg.

9:24 p.m.  
Anonymous Anonym sa...

*printer ut og og legger i vesken* Takk for svar^^.

11:52 a.m.  
Blogger Esquil sa...

du har ikke byttet om kent og øystein?

håper det var ok at jeg linket til dette, og spekulerte i hvordan dette harmonerte med deangelo-teoriene. var ikke ment som harselas.

om denne "Tar du ballene i munnen er han din for kvelden. Garantert." vil jeg hevde at kommer du så langt at du står overfor det valget, er han din for kvelden. garantert.

det siste punktet er jo bra da. det burde alle være enige om :)

rock on!

8:21 p.m.  
Anonymous Anonym sa...

He he, artig artig :)

12:08 p.m.  
Blogger Agnar Lisak sa...

Det må jeg si. Jeg er videre imponert.

8:11 p.m.  
Blogger Agnar Lisak sa...

Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.

8:13 p.m.  
Blogger Tine sa...

Kent: Jeg mente det som i "Tuller du? Selvfølgelig!" Selvfølgelig ville du gjort det. Enhver mann som ikke gjør det burde stille spørsmål med sin egen legning. (For å komme GS i forkjøpet: nei, jeg fornekter meg ikke.)

Elisabeth: Anytime, lille venn.

Esquil: Jeg tåler en støyt. Dessuten er det enkelte ting jeg har peiling på.

Thomas: Du altså...

Agnar: Det kalles erfaring. Bred erfaring, god erfaring.

3:14 p.m.  
Anonymous Anonym sa...

(Asshild til) Kent: Tuller du? Hva slags mann er det som sier nei til en kvinne som byr frem både kroppen sin og øl?

Har faktisk gjort dette. Til og med til ei som strippa for meg og spurte meg direkte om jeg ville knulle. Kanskje ikke alle heterofile menn er å like?

3:50 a.m.  
Blogger Meg sa...

Tja,

Stort sett enig, men spoer du meg er det aa forsoeke aa spandere noe paa en mann du ikke kjenner veldig godt generelt et feiltrinn. Ville jagd vekk meg paa den maaten, er jeg redd...

11:13 p.m.  
Anonymous Anonym sa...

Hvor ofte har du fått...

Henr...

4:22 a.m.  
Anonymous Anonym sa...

Har bare knulla gutter 18 19 etter dette du skriver jeg heheh

10:48 a.m.  

Legg inn en kommentar

<< Hjem