onsdag, oktober 25, 2006

Gunn Samantha : Ikke noe tull her

Det er godt Åshild er en antivold, for hvis ikke tror jeg det kunne blitt månelyst i heimen. Selv er jeg selvfølgelig mot alt som lukter av imperialisme, pelsbruk og vold, så det er jo ikke jeg som ville startet slåsskampen (til tross for at jeg ville slengt etpar prinsipper på båten for å kunne dengt litt vett inn i Åshild) Jeg mistenker at det er fordi hun skjønner at det er jeg som er sterkest.

Uansett. Etter at vi opprettet denne bloggen har det stort sett blitt stadig bedre å leve i denne leiligheten, men etter forrige ukes kommentarhelvete har det utviklet seg til åpen krig. Forvirret kunne vi en morgen stirre på at kommentarene bare rant inn som fett fra en kapitalistmcdonaldsburger. Etter dette har jeg desperat renvasket alle andre feilkilder som gir Åshild enda en grunn til å bytte ut joghurten min med en joghurt hun har hatt stående i klesskapet (ikke spør meg hvorfor hun setter joghurt der!) i to uker. Det var i en slik "bli venner med åshild"-runde at jeg fant en mail fra Odd Sevje definert som spam i mailboksen vår:
Bare til opplysning, siden dere tilsynelatende sliter litt med kommentarfeltet...når dere har slått på moderasjon av kommentarer må dere også godkjenne dem. Har selv lagt igjen ihvertfall én som aldri har dukket opp (og neppe ble offer for sensur). Mistenker feilen ligger der...
Det var forsåvidt en hyggelig beskjed å få, om den bare ikke hadde havnet i spamboksen, men i bunn og grunn var vel det helt riktige stedet. Gmail er helt enige med meg, og slenger likegodt all mail fra en @hoyre.no-adresse rett i søppelboksen. Aldri har jeg vel vært mer fornøyd med en mailtjeneste!

4 Kommentarer:

Blogger Odd sa...

Haha, klassiker!

4:11 p.m.  
Blogger Esquil sa...

:)

men ... forstod jeg det ikke sånn at du likte mickey D-burgerne?

1:59 p.m.  
Blogger Gunn Samantha sa...

Esquil: Hysj!

3:52 p.m.  
Blogger Tine sa...

Esquil: Dobbelmoralisme. Elsk.

6:06 p.m.  

Legg inn en kommentar

<< Hjem