mandag, oktober 16, 2006

Tine : PS5 - Vi pul itj for småpæng

Hei. Jeg skal ikke gå rundt grøten. Jeg vil ligge meg til en link hos dere. Jeg elsker dere, og dere elsker nok meg også, etter møtet vårt!

Dere bestemmer selvsagt tid og sted. Så lenge dere holder løftet om link!

Jeg er forøvrig ikke særlig kjekk, men jeg et hjerteformet fødselsmerke på skinken. Dere får selvsagt ta bilder. Jeg er et kupp. Så, hva sier dere?

Til ettersyn: www.pettersandven.blogg.no

KlemZ deres Petter. (Og takk til Dyveke for tips om sex som betaling!)


Kjære min lille Petter (eller store, hva snakker vi her? Høyst relevant!), jeg er litt usikker på hvordan jeg skal gripe denne saken an, for jeg er har mye på hjertet. Du må bare unnskylde rekkefølgen, for uansett hvordan jeg kjører det, så blir det liksom ikke riktig.

Altså, jeg vil begynne med å si at jeg setter meget stor pris på at du elsker oss. Det er ikke så altfor ofte at GS får tilbud om sex (med unntak av det lusbefengte vesenet som har erobret leiligheten vil jeg vel si at det nærmeste hun noen gang har kommet således var da hun hadde heimkunnskap i 6. klasse og Morten-med-SNC-jakken sa han skulle sørge for å rundpule henne med kjøkkenkniven om hun ikke lagde pirogene fortere. Det er ganske mye som kommer frem om du gir GS en konjakk-kule.) så dette har virkelig gått til hodet på henne. Hun har skrevet om det i dagboken sin også. Og jeg siterer: "(. . .) men han virker veldig søt (. . .)." Det er nesten så jeg ikke har hjerte til å fortelle henne at om det strengt tatt ikke hadde vært for meg, så hadde hun fortsatt vært både jomfru og uten tilbud fra noen hold. Ikke for det. Dama har jo kjæreste, så noe mer er selvsagt heeeeelt utenkelig.

Men igjen, over til deg, Petter. La meg ha det klart at hadde du oppfylt alle kravene mine (et av de er foreksempel å oppholde seg på Stravinsky lovlig) skulle jeg selvfølgelig mer enn gjerne tatt deg. Jeg har aldri betalt for sex før... i det minste ikke på denne måten, men alt skal jo prøves en gang. Spennende og passe kinky, men det spørs om du har guts? Jeg foreslår at vi kan gjøre en deal i stedet. Om du, innen... la oss si en uke, da har du tid til å løpe til solariumet og få en fin tan, om du kunne sende oss et bilde av det hjerteformede fødselsmerke ditt? Det er kravet vårt, og oppfylles det skal vi selvfølgelig legge ut en link til deg. Hvem som helst kan være mann nok for litt puling, men GS pul itj for småpæng (til tross for at hun enda ikke er blitt tilbudt noen) og æ pul itj smågutta.

Kom tilbake om noen år, så skal jeg i det minste love deg en heidundrandes tur på byen!

MKH (med kameratslig hilsen) din kjære Asshild

Det siste er noe jeg har lært av Gunn Samantha. Det er en hyggelig liten sak man skriver til de man setter pris på. De gjør det i SU (ikke som i "SUg pikk" eller "SUperpuler," om du lurte. Sosialistisk Ungdom finner ikke den slags humor noe morsomt i det hele tatt, og vil helst ha slike ting seg frabedt. So much for å spre litt glede i stua.)

4 Kommentarer:

Anonymous Anonym sa...

Hahaha! Og jeg vil påpeke at Petter har omskrevet litt på handelsesforløpet her. Han klarte helt superfint å komme på dette her selv. La meg sitere.

Petter sier: "Jeg tenkte forresten at jeg skulle ligge meg til en link på byens beste bosted."

Det var derimot min ide å la dere vite om det, da jeg tvang han til å sende mail.

Tror forresten det blir lenge til det bildet. Har aldri sett Petter med en tan i alle fall. Om ikke griserosa godtas da!

3:01 p.m.  
Anonymous Anonym sa...

Takker for raskt svar! Jeg elsker dere mer!
Jeg hadde aldri trodd dere skulle være kresne!

For dere skal jeg selvsagt ta sol. Jeg skal bli griserosa, slik dere liker det!
Jeg kommer tilbake til dere. Neste gang med en høyere alder. Løgn og bedrag er tydeligvis det eneste som hjelper for å få link!

3:34 p.m.  
Anonymous Anonym sa...

Så koselig at du har adoptert hilsenen vår. Jeg syns for øvrig SU humor kan være morsom, og ble stadig konfrontert med SUger i 10. klasse....

Kameratslig hilsen Mina

10:36 p.m.  
Blogger Tine sa...

Dyveke: Mht at vi enda ikke har mottatt noe som helst velger jeg å stole på deg. Lurt å sende mail forresten. GS ble så flau at hun måtte koke seg urtete (økologisk, seff!) for å roe ned nervene. Ikke gi opp håpet når det gjelder bildene. Utrolig hva gutter gjør for Asshilds gunst.

Petter: Anytime darling. Vi låv ju långtajm, selv om jeg ikke helt ser hva du mener med at jeg ikke er kresen. At GS endte opp med Aksel sier forøvrig sitt om henne.
Det eneste som hjelper for link er et aldri så lite bilde for ditt vedkommende. Med mindre du har skrytt på deg noe du ikke eier da?

Kamerat Mina: Dette er virkelig ikke noe jeg har adoptert. Et engangstilfelle av aller sterkeste grad.

3:38 p.m.  

Legg inn en kommentar

<< Hjem