søndag, november 26, 2006

Gunn Samantha : Dum og dummere

Jeg liker ikke dumme jenter. Men jeg har stort nok hjerte til å forstå at de ikke selv skjønner idiotien sin, rett og slett fordi de er så dumme. Derfor sier jeg skjelden noe når mine studievenninner tror at Holland er hovedstaden i Belgia eller at Aston Martin er et fotballag. Så dumme jenter er kanskje ikke mine bestevenninner, men jeg klarer likevel ikke hate dem like mye som jeg hater hvalfangst.

Det jeg derimot har en direkte aversjon mot, er jenter som gjør seg dummere når det er gutter i nærheten. Jeg har sett hardbarkede kvinnesakskvinner skjelve nervøst og feminint foran en cd-spiller og mumle "jeg skjønner ikke helt hvordan jeg skifter spor, jeg...", slik at den aktuelle mannen må forbarme seg over det svake kjønn og hjelpe til. Det er ikke sjarmerende, det er ikke søtt, det er rett og slett bare himla irriterende. Jeg har en ukuelig (og ikke så rent lite plagsom) tro på at alt man tror man kan få til, får man til.

Etter å ha flyttet sammen med Åshild, og særlig i den perioden hvor hun tok med seg et nytt mannebein hjem fra byen to ganger i uken, var det ikke grenser for hvor ofte gutten måtte skru på stekeovnen, hjelpe henne å sjekke mailen eller ringe pizzastedet. Ting som hun selvfølgelig klarte selv (hvordan ville hun ellers overleve?), må plutselig en ridder på hvit hest bistå henne med.

Så sint, så sint!

Så derfor trenger jeg kanskje ikke si hvilken person jeg tenkte på da jeg fikk tilsendt dette klippet:

13 Kommentarer:

Anonymous Anonym sa...

HAHAHAHAHA...e flir me ijæl!!fantastisk:)-Caroline-

11:00 a.m.  
Anonymous Anonym sa...

Sånn helt generelt på det objektive plan er jeg imot dødsstraff. Selvfølgelige er det enkeltsaker der jeg ikke ønsker noe annet enn å se fyren/dama henge. Men jeg syntes det er en mye større tragedie at det går mennesker som hu her rundt på planeten enn at det går et par drapsmenn og voldtektskarer. En kvinne som dette vil i løpet av livet sitt gjøre langt mer skade enn noen annen kriminell. Det er kriminelt å være så dum. Jeg skammer meg over å måtte jobbe med makeup-artister når jeg ser slike eksempler.

Så konklusjonen er vel egentlig, hvordan skal vi avlive asshild?
Tips og innspill mottas med takk.

12:59 p.m.  
Anonymous Anonym sa...

hahaha. jeg merker jeg får vondt i magen i frustrasjon over hvor dum hun er...

1:34 p.m.  
Anonymous Anonym sa...

Det der var dum på nivå med jessica simpson (is this chicken or is it tuna?)

1:43 p.m.  
Blogger Tine sa...

Espen: Vær så snill å tolk dette på den måten det står skrevet, jeg tror nemlig at jeg må si det uten noe videre fiksfakseri for at du skal kunne forstå det:

Ti stille. Gå og dø. Ingen tips og innspill ønskes å mottaes, overhodet.

Taper.

2:03 p.m.  
Blogger Gunn Samantha sa...

Jeg er mot hvalfangst, jeg er mot pelsverk og jeg er også mot åshild-slakt. Hun kan visst være irriterende, men hun har nå sine gode sider også. Hver gang når... og når... og ikke minst... Vel, hun er også god.

4:44 p.m.  
Anonymous Anonym sa...

Som en venninne sa det så fint en gang: "Få dem vekk fra meg! Du VET hvordan jeg blir i nærheten av dumme mennesker?"

6:50 p.m.  
Anonymous Anonym sa...

All honnør til en vanvittig tålmodig datanerd!

11:30 a.m.  
Anonymous Anonym sa...

Jaggu flaks for henne at Fredrikke hadde så dyktig partner at han hadde overskudd nok til å hjelpe Camila også. Kjekk, hjelpsom og snill!

2:01 p.m.  
Anonymous Anonym sa...

Haha! Det gjelder da å ta det som skrives her med en klype salt! Ingen grunn til personangrep...

Underholdning på høyt plan vil nå jeg kalle dette:) Bloggen ville ikke vært det sammen uten innspill fra begge, noe forskjellige, parter! Love it!

3:24 p.m.  
Anonymous Anonym sa...

Jeg sitter igjen med en blanding av forbauselse, enorm frustrasjon, latter og vantro. Det er altså mulig å bli født uten hjerne...

3:56 p.m.  
Anonymous Anonym sa...

Å nei. Du kødder med meg.
Det er ikke mulig å være SÅ dum? Alle veit at det er harddiscen som er PCen? Hjelp

5:55 p.m.  
Anonymous Anonym sa...

...og om hvalfangsten:

Save the whales
- for dinner!

1:42 a.m.  

Legg inn en kommentar

<< Hjem