onsdag, november 15, 2006

Tine : Om å være på slankern

Dagen i dag? Vel, kort fortalt...

Melding fra Christian.
Du er søt, du.
Ikke spise.
Ikke spise.
Ikke spise.
Ikke spise.
Ny melding fra Christian.
Tenker på deg, hva gjør du?
Hmmm, bør lakke negler snart.
Hihi. Tenker på deg vel. Du skulle bare visst nøyaktig hva.
Ikke spise.
Ikke spise.
Oh, sexy...
Ikke spise.
;)<3
Ååå! Lunsjpause på jobbens regning(på tide!)
Melding fra GS.
Vi trenger melk om vi skal kunne lage kakao i kveld.
Sleeeeett.
Jeg vil ikke. Du vet jo at jeg slanker meg for tiden.
For mett til å tenke på at ikke bør spise. Faen. Vi begynner i morgen.
Ombestemte meg. Kokesjokoladen er nok på mystisk vis blitt borte. Kjøper du?

4 Kommentarer:

Anonymous Anonym sa...

Er det deres øyne på headeren, eller er det Britney Spears og Mischa Barton?

Bare sånn ut av det blå.

6:05 p.m.  
Anonymous Anonym sa...

Britneyen skjønner jeg at du kan se, men Mischa?

Slanking er oppskrytt. Jeg har prøvd lenge, og gitt opp like lenge. Jeg har ikke drømmekroppen, men jeg lever helt greit (om ikke bedre) med den.

6:57 p.m.  
Anonymous Anonym sa...

Neinei! Det er da britney og hun fra "that 70's show"..?!

..Eller?

9:33 p.m.  
Anonymous Anonym sa...

På hovedsiden tror jeg at Britney er den blonde, og brunetten er Rhona Mitra fra 'Boston Legal'.

Bildet på profilen tror jeg er Laura Prepon fra 'That 70s show'.

Hvis jeg har rett betyr det at jeg ser aldeles for mye på tv.

8:29 a.m.  

Legg inn en kommentar

<< Hjem