fredag, november 17, 2006

Gunn Samantha : Sjarmørens inntog

Christian var hjemme i vår leilighet for første gang i går. Jeg hadde fått evakueringsordre, men regnet ikke med en mann som faktisk ringte på ti minutter før tiden. Panisk, med håret i vill uorden (javel da. Det er sånn alltid) og nøklene rotet bort av Åshild forsøkte jeg å gjøre meg usynlig.
Ingen tvil om at jeg klarte det, for maken til sexscene som de oppførte i gangen må man betale for å se andre steder. Heldigvis er Christian et langt mer anstendig menneske enn det meste annet som har kommet over dørstokken her, så vi hadde en lengre sivilisert samtale mens Åshild dekket ansiktet med solpudder og mascara. Hun kom ut akkurat i tide til å avbryte meg da jeg hadde begynt å si "Høyre? Du kan ikke mene at du..." ved å danse tungetango med Christian og klype blåmerke på min underarm.

I det jeg stod på vei ut døren, spurte Christian hvor katten var.
Åshild: Katt?
Christian: Ja, du sa jo at du hadde husdyr?
Åshild nikket, klappet meg på hodet og gav meg en kjeks.

11 Kommentarer:

Blogger Tine sa...

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHA!

Hadde dere bare visst hvor fantastisk bra jeg lo av den siste der.

Hahahahaha!

8:12 p.m.  
Blogger Gunn Samantha sa...

... For hadde vi visst det, så hadde vi..?

9:03 p.m.  
Anonymous Anonym sa...

Hvorfor i all verden tok hun på seg mascara og pudder mens du snakket med C? Skulle de ikke "bare" ha sex? Vet hun ikke at vi gutta knapt legger merke til sminken deres? (fordi vi ikke vet noe om sminke, vi vet bare akkurat hva mascara er)

10:12 p.m.  
Blogger Gunn Samantha sa...

Men det er det som er så skummelt! De snakker sammen, kikker hverandre inn i øynene og holder hverandre i hendene... Det er rent nifst.

10:24 p.m.  
Anonymous Anonym sa...

Tolstoj: Er du tjukk eller?!?!

Jeg skal love deg at dere hadde lagt merke til det om vi IKKE hadde hatt på oss sminke.

Dette tyder på naivitet fra din side. Graden av hvor seriøst et forhold er, bestemmes ikke utfra om to parter har hatt sex eller ikke. Har gutten sett jenta før ansiktet er smurt på om morgenen uten å løpe skrikende ut av leiligheten, da (og først da) vet man at det er ekte kjærlighet.

10:28 p.m.  
Blogger Gunn Samantha sa...

Men man kan klare seg helt fint uten slike centimetertykke lag også. Hvis du fortsetter å si slike onde ting, Miff, er det en risiko for at Åshild får enda et argument slik at hun en dag "kan sminke deg såååååå fint, altså! Vææææææær så snill!"

10:31 p.m.  
Anonymous Anonym sa...

miff: nå kan jeg bare snakke for meg sjæl, men det det eneste jeg legger merke til er hvis ei jente har for mye sminke. Om hun har litt eller ingenting, legger jeg ikke merke til. For å si det slikt, det var ikke lenge siden noen fortalte meg hva foundation var. Det var helt nytt for meg!
Og igjen snakker jeg bare for meg, men hvis jeg har ei jente jeg liker i armkroken eller på fanget, så er jeg happy jeg.

11:38 p.m.  
Anonymous Anonym sa...

miff: Hvis det er tilfellet (altså at man løper livredd ut leiligheten), føler jeg at det har like mye med antallet kilo sminke som legges på å gjøre, som noe annet.

Måtehold, lenge leve!

1:02 p.m.  
Blogger Tine sa...

Tine: Så hyggelig.

GS: Slutt å være så motbydelig mot fansene våre. Det er derfor de foretrekker meg.

Tolstoj: Tro meg, du ser forskjell på et menneske med eller uten sminke. La meg gi deg en visuelt eksempel:

med make-up
uten make-up


Miff: Så sant, så sant.

Ellers føler jeg at denne diskusjonen er særs lite nødvendig.

3:56 p.m.  
Anonymous Anonym sa...

Da er vi nok uenige Åshild. Jeg tror fremdeles dere overvurdere hvor mye slikt vi gutta legger merke til? (kanskje er vi så fokusert på noen av deres andre kroppsdeler?)

Dessuten så skuffer "Sjarmørens inntog", da utdypende detaljer mangler. Hva synes egentlig GS om denne Christian?

4:32 p.m.  
Anonymous Anonym sa...

Ja til sminke

11:07 p.m.  

Legg inn en kommentar

<< Hjem