torsdag, november 02, 2006

Tine : SpaghettiOnsdag

Meg: Han er seriøst så sinnsykt kjekk.
Gunn Sam: Ring han da.
Meg: Også lukter han godt.
Gunn Sam: Ring han da.
Meg: Han er intelligent også. Han er ingeniør ett eller annet.
Gunn Sam: Siviløkonom?
Meg: Det kan godt stemme, vetta faen. Mye penger har han ihvertfall.
Gunn Sam: Ring han da.
Meg: Også har han DEN leiligheten, men jeg mistenker at det er faren hans som har betalt for den.
Gunn Sam: Ring han da.
Meg: Han var så flink! Det var liksom ikke bare inn-ut-inn-ut. Vi snakker LIDENSKAP. Også var han ganske stor...
Gunn Sam: Vi har personvern i dette huset, og det vernet gjelder meg. Hvorfor ringer du han ikke?
Meg: Jeg må sjekke en gang til om jeg har fått melding av han. Vent litt.
Gunn Sam: Du kunne jo bare ringt han.
Meg: Ikke noe enda. Han er sikkert på jobb. Fryktelig travelt menneske vettu.
Gunn Sam: Ring han når han slutter på jobb for eksempel.
Meg: Jeg blir nesten litt skjelven bare av å tenke på han. Se her.
Gunn Sam: Åshild er du...
Meg: Jeg er faktisk redd jeg begynner å bli litt forelsket. JEG. Hva skal jeg gjøre?
Gunn Sam: Jeg mener du burde...
Meg: Det var et retorisk spørsmål, du vet jeg aldri ville hørt på gutteråd fra deg, da ville jeg jo endt opp med noe sånt som det. (Jeg pekte på bildet av Aksel i hjerterammen.) Kanskje jeg bare skulle ringe han?
Gunn Sam: Jøss. Hvor tok du det i fra?
Meg: Din usexyhetsskala er faktisk ikke parallell med min påtatte dumhet. Jeg gjør meg bare til fordi gutter synes det er søtt.
Gunn Sam: Aksel synes ikke det er søtt.
Meg: Din gutt er faktisk en GUTT. Mine gutter er MENN.

Diskusjonen skiftet fokus etter det.

6 Kommentarer:

Anonymous Anonym sa...

Regner med at vi snakker om Christian her, og jeg sier som GunnSam: RING HAM!

Moro, ny tvist på historien om Åshild. Jeg gleder meg til fortsettelsen!

1:16 p.m.  
Blogger Gunn Samantha sa...

Men det er faktisk hvordan en ellers så tøff-i-trynet-jente som Åshild kan bli kritthvit og blek av tanken på å være forelsket og måtte vurdere peiskos og monogami fremfor hemningsløse bykvelder og tilfeldig tilfredsstillelse.

1:29 p.m.  
Blogger Annikken sa...

Dette kan bli en spennende fortsettelse... Åshild: kjærlighet er godt for noen og enhver!

2:28 p.m.  
Blogger En liten blå høne sa...

...Not so fast, ladies...

Hvis han er så fantastisk som det hevdes, kan det også tenkes at han er vant til denne type oppmerksomhet fra damer. Da må man legge hodene i bløt og pønske ut noen strategier:

Pleier ikke å spille 'hard-to-get' å funke i slike tilfeller?

Hilsen en liten blå høne som er singel og burde absolutt ikke gitt noen form for 'hvordan-hanke-inn-en-mann'-tips

11:54 p.m.  
Anonymous Anonym sa...

blå høne:
Du misforstår. Det er derfor du er singel.

9:04 a.m.  
Anonymous Anonym sa...

enig med Øystein her, av erfaring så må jeg si at det først er når man slutter med strategier, gir opp spillet, og bare er seg selv at man har sjangs til å møte noen som vil ha en for den man er, og det er vel en forutsetning dersom man ønsker noe som kan vare. Men som Aashild allerede har sagt, hun driver ikke med slikt. Det morsomme her er jo at vi ser at en tvil er i ferd med å melde seg. Vi aner en økt bevissthet om en mulig kommende forandring hos Åshild. Slikt er alltid med på å gjøre lesning interessant.

11:59 a.m.  

Legg inn en kommentar

<< Hjem