fredag, desember 15, 2006

Gunn Samantha : Bort med vekk!

Jeg er heller skeptisk til at kommentarfeltet vårt har utviklet seg til en prevensjonsdebatt. Det er ikke det at det ikke er interessant, eller jo vent - det er nettopp det at det ikke er interessant. Jeg klarer ikke å finne noe engasjement for å lese om andres sexliv. Diskuter den truede kongepingvinarten eller noe annet.
Åshild er selvfølgelig ikke likeså skeptisk som meg til denne SUSS-utviklingen. I de øyeblikkene hun ikke sitter med sjokolade stappet inn i munnen som en liten hamster, sitter hun med notatblokk og suger til seg informasjon som hun suger

Å nei. Her har vi et klart eksempel på hvordan personligheten min har utviklet seg i de fem månedene jeg har måttet dele tak med yndlingsbitchen vår. (Her kom Åshild inn i rommet mens jeg var på jakt etter et synonoym for Åshild. Hennes forslag.) Tidligere kunne jeg gå gjennom hele dager uten å måtte trekke seksuelle paralleller til alt som ble sagt, jeg slapp å vite at lilla er den nye svart, og jeg trodde at alle spiste frokost som inneholdt mer mat enn sukker. Det lille jeg visste om Justin Timberlake var fra krølltopp-perioden hans i N*Sync (Alle har en mørk boybandfortid. Jeg er ikke redd for å skjule min.) og jeg slapp å bekymre meg over det frizzy krøllehåret mitt fordi jeg ikke hadde tilgang på rettetang, ei heller bofelle som mumlet "Dan Børge" hver gang hun gikk forbi.

Ok, den siste var urettferdig mot henne. Tross alt har hun et vidt repertoar i skjellsord, så det var strengt talt ikke Akerø hver gang. Hun var særlig stolt den dagen hun hadde lest Aftenposten, slik at hun neste gang jeg hadde venner på besøk og satt i opphetet diskusjon kunne namedroppe "Nå må dere ikke tro at dere er Kurt Oddekalv heller da. Vi vet jo alle at dere bare driver med dette fordi dere er avstandsforelsket i Knut Arve Hareide."

1 Kommentarer:

Blogger Esquil sa...

Du har et deilig språk og får mystisk få kommentarer i forhold til det. Så jeg babler på trass nå.

Er du sånn som meg som skriver kjendisnavn feil med vilje for at de ikke skal google opp bloggen?

2:35 p.m.  

Legg inn en kommentar

<< Hjem