mandag, desember 11, 2006

Gunn Samantha : Mandagsdiktet IV

I dag ble jeg endelig ferdig
med eksamenslesing og gørr
og "Hvordan gikk det?" du sier
og jo, jeg er glad at du spør.

Klokka var stilt inn for tidlig
så i dag var jeg oppe før seks.
Åshild, hun nekter for skylden
men jeg tror ikke på denne heks.

Jeg var ikke sulten til frokost
så tarmene skrek da til slutt.
Da måtte jeg krype til korset
enn å kjøpe meg en bagu(e)tt.

Men ellers jeg kom meg igjennom
jeg skrev til jeg snart svimte av
Og spørsmålsarket var heldig
jeg tror at jeg gode svar gav.

Og nå er ting end'lig i orden
jeg er ikke singel no' mer.
Det har vært så vondt og ikke no' bra
men nå får vi se hva som skjer.

2 Kommentarer:

Anonymous Anonym sa...

Så nå kan vi tolke det dithen at Ak(x)sel er tilbake?

3:27 p.m.  
Anonymous Anonym sa...

Virker sånn: mer action i kollektivet ;)

12:04 a.m.  

Legg inn en kommentar

<< Hjem