mandag, januar 15, 2007

Tine : Helgens eskapader: Andreas og... Katrine

I dag skal jeg skrive noe jeg aldri hadde trodd at jeg kom til å skrive om. Jeg var i slikt et sjokk at jeg har måttet la det ligge i hodet mitt i to dager før jeg kunne få det ut og ned på skjermen. De har inneholdt så mye tenking og grunning og ønsking om at om jeg bare holdt pusten så ville det igjen bli fredag den 12. januar, at jeg er overbevist om at jeg har slått ny rekord. For å summere det hele opp, det er virkelig få ting som blir mer pinlig enn ting som skjer når man er naken.

Altså, det hele begynte med at jeg hadde seriøse pustevansker etter onsdag morgen. En reise jorden rundt er ikke bare en enkel forpliktelse av typen "om din tannbørste ligger hos meg, så lover jeg å ikke kaste den," det involverer at vi ikke kan hate hverandre selv om vi spiser frokost sammen mer enn fem dager på rad. Det betyr at jeg ikke skal føle at partneren er motbydelig om han spiser dårlig mat i India med våkenetter grunnet currymage til følge. Man må gi, og man må ta, men på et helt annet nivå enn at vi kjøper is til hverandre annen hver gang (vel, dette er forresten et ganske dårlig eksempel, da jeg er vant til at mine gutter spanderer på meg). Uansett, er det noe rart jeg var vettskremt?

Løsningen på alt er en tur på byen. Jeg samlet jentegjengen på fredag, og sammen dro vi på helaftens vors hos en kompis. Andreas driver med slikt som gjør at man leser Dagens Næringsliv med stor interesse, og han gjør det bra med det også. Ellers er det å nevne at han er forferdelig kjekk, noe han også vet, hvilket er grunnen til at han har to kjærester og tre han holder på med til enhver tid (også meg da, men det er hemmelig, vi har jo hvert vårt å stri med). Leiligheten er stor, og det var plass til mange. Rundt tolv var det mange som ville ut, og vi ble svært få igjen, men klientellet var bra, blant annet Katrine, Andreas yndlings-tilleggsdame, og meg.

En flaske tequila senere var vi enda færre, sant og si bare oss tre, men det var riktig så hyggelig allikevel. Faktisk så hyggelig at Andreas bestemte seg for å introdusere Katrine for meg. Han hadde gitt meg en lett introduksjon tidligere på kvelden,

Det er ikke så mye å si om Katrine, annet enn at hun er DRITPEN og at hun lukter godt. Å ja, og så er hun dritgod på å kline også.

jeg hadde nikket hjertelig da, og smilt lurt til han før jeg gikk videre, men nå fikk jeg faktisk lov til å prøve, jeg også. Og for å være ærlig, det var sant. Dama var dummere enn en first price-shampoflaske (og sannsynligvis like billig, men slikt skal jeg visstnok ikke snakke om) men dette kunne hun altså. Det er ikke få ganger jeg har tenkt at det ikke er rart lesbiske jenter er lesbiske. Jentelepper er jo bedre enn guttelepper å kysse på. Katrines var av en helt annen verden, og jeg fikk meg faktisk ikke til å stoppe. Jeg antar at jeg derfor kan skylde litt på meg selv for det som skjedde videre. Er jo ikke nybegynner i gamet når det kommer til slikt, men jeg har aldri gått noe særlig lenger enn akkurat dette hos jenter, utrolig nok, ja, jeg vet det selv. Sjangsen har bare liksom aldri bydd seg. Det er litt grumsete, det er sikkert, men samtidig var sjokket såpass sterkt at det allikevel ikke vil bort. Jeg sto nemlig plutselig uten noen klær på meg i det hele tatt. Og Andreas hjalp til. Det ble skikkelig kleint. Jeg har jo hatt sex før, så jeg vet jo hva jeg liker og punktene på en dame er jo de samme på de fleste, men tro meg, en sexboks forklaringer er betydelig mye enklere på tegningene enn i virkeligheten. Jeg visste jo ikke hvor jeg skulle gni? Eller.. uff, nei det blir feil uansett hvordan jeg legger det frem. Tequilaen hjalp meg en god del, men det ble ille, for hun var jo mye bortpå Andreas, og han forventet jo at selv om jeg var interessert i han, så skulle jeg jo holde på litt med henne også. Jeg prøvde velvillig (ihvertfall i følge meg selv) , men det ga meg ingenting. Det var ikke det at vi var tre heller, jeg har hatt sex med flere enn ett menneske før, faktisk ved flere anledninger, men da har det faktisk bare vært meg med innovertiss (hendig, for å være helt ærlig) og ingen andre. Jeg tok litt på henne, mens jeg tenkte litt småforbannet hvor greit det er med gutter, de kan jo bare stikke inn ting og så er det gjort.

Etter en halvtime med kosing og egentlig ingenting annet for min del (den kliningen var hun ikke så mer interessert i med meg etter at buksene mine falt i gulvet), fant jeg ut at nok var nok. Lysten min var sunket til under null, og vinen tidligere på kvelden murret i magen. Jeg lot som om mobilen min ringte og at jeg måtte dra (i ettertid innser jeg jo at dette bare gjorde ting teitere, da jeg før på kvelden hadde klaget høyt over at det ikke var mer batteri på den) og på to minutter var jeg ute av leiligheten og på vei ned med heisen.

Da jeg kom hjem lastet jeg ned to filmer med jentesex. Greit å vite, lism.

Å ja, og mens jeg husker det, i dag morges tikket det forresten inn en melding om at det var nytt planleggingsmøte i kveld. Jeg sa jeg skulle på jentefilmmaraton. Faens helvetes dritt 2007.

2 Kommentarer:

Anonymous Anonym sa...

gud jeg elsker denne bloggen!!!

12:53 p.m.  
Anonymous Anonym sa...

Takk :-)

3:55 p.m.  

Legg inn en kommentar

<< Hjem