onsdag, oktober 18, 2006

Tine : Hvorfor Gunn Sam spiste frokost på Deli de Luca i dag

Jeg oppdaget det først i dag morges, og sendte henne hodestups ut på gaten med beskjed om at hun ikke trengte å komme tilbake før det ble mørkt. Fy faen. Fy faen i helvete. Det verste er at hun hevder at hun ikke en gang var klar over at hun hadde gjort det en gang. Da jeg konfronterte henne med det lot hun nemlig som hun ikke hadde visst noen ting om det før akkurat da. Og jeg siterer:
Sorry for at jeg har vært så dust å skru på moderering. Jeg forstod ikke hva jeg gjorde, og var sinnsyk i gjerningsøyeblikket.
Vær. Så. Snill. Og. Spar. Meg.

Saken er det at settingene var blitt endret slik at kommentarene må modereres før de blir lagt ut. Og det uten å fortelle meg, på mystisk vis sånn akkurat i det tidsrommet da jeg la ut posten om hvordan å knulle en mann. Oppriktig talt. Hadde det vært meg som hadde gjort noe slikt, så hadde det i det minste vært forståelig. Jeg er jo full en gang i blant. Man blir ikke så altfor høy av en ekstra teskje sukker i teen, selv om det er lørdag. LordX, jeg er så hjertens enig, sinnsykt i gjerningsøyeblikket er den dummeste loven som finnes. Jeg vil si det burde vært straffbart bare det å vurdere tanken på å være det.

Ok, så går det dager hvor selv vi ikke mottar kommentarer i bloggen vår. Det er greit. Ikke alt er like morsomt, ikke alt er like underholdende (et innlegg om GS nye blondetruser for eksempel *grøss!*), og at det ikke er så mye å si om Gunn Samanthas gitartalent, er jo forståelig for alle og enhver. Men i to hele uker i strekk? Som GS påpekte da hun "klaget" over mangel på kommentarer, vi har i snitt rundt hundre besøkende i løpet av et døgn. Hundre av hundre som ikke en gang ville si "haha" for å få en link til siden sin? Den kjøper ikke jeg. En stund gikk jeg til og med rundt og trodde at GS selv hadde slettet kommentarene før jeg rakk å sjekke.

Jeg klarer ikke skrive mer. Aggresjon. Sinne. Raseri.

Hmmm... Lurer på om Han Kjekke er hjemme. Litt var-sint-bli-glad-igjen-puling hadde vært på sin plass. Så absolutt.

Fuck you Gunn Sam. Enkelte ting er vanskeligere å svelge enn andre. (Nei, jeg mener ikke sånn som Aksel har bedt deg om å gjøre som du syntes var så flaut og som du var så innmari bekymret for at var farlig.)

P.S. Det var jeg som spiste opp sjokoladen. Du skal vite at jeg gjorde det selv om den ikke var noe god.

6 Kommentarer:

Blogger Odd sa...

Og hvor mange mail mottok dere om problemet?

4:25 p.m.  
Blogger Tine sa...

Det var det som var problemet. Vi mottok ingenting, for kvinnerælet hadde selvfølgelig ikke satt det sånn at vi fikk kommentarene på mail. Om du ikke er klar over at du ting er stilt inn på moderasjon, så ser du ikke "moderate comments."

Vi hadde plutselig 27 mail i innboks. Det var ganske kult.

4:28 p.m.  
Blogger Britt M. sa...

Denne kommentaren har blitt fjernet av en bloggadministrator.

11:03 p.m.  
Blogger Britt M. sa...

Føltes det litt som dette

11:06 p.m.  
Blogger En liten blå høne sa...

Dette minner meg om Beauty & the Beast, hvor faktisk Åshild er the Beauty OG the Beast!

Vær snill!

8:02 a.m.  
Blogger Gunn Samantha sa...

Det var ikke meningen..!

11:27 p.m.  

Legg inn en kommentar

<< Hjem