mandag, oktober 02, 2006

Tine : Om kultur og sex og sånn

Dette kjærlighetsprosjektet vårt går ikke helt som planlagt. Det verste kultursjokket har lagt seg, og tenk, enkelte dager kan vi faktisk være i samme rom i en hel time uten å ha noe annet enn noen få smådiskusjoner. Vi har til og med begynt å føye hverandre litt. Jeg har for eksempel begynt å sortere plast og metall (glass og metall?), og Gunn Samantha har lært seg viktigheten av at Clearasil-flaskene hennes bør stå bakerst i skapet, mens Dior-parfymen min kan få lov til å stå på benken. For å pleie forholdet ytterligere har vi erklært tirsdagkveld jentekveld, og da er det ikke lov å ha guttebesøk.

For å understreke den delen om at vi begynner å føye hverandre, etter mye diskusjon ble det bestemt at denne regelen også skulle gjelde meg. Eventuelt spesielt meg. Jeg foretrekker den første.

Sist tirsdag hadde jeg gått til innkjøp av ansiktsmasker, noe Gunn Samantha noe motvillig gikk med på å prøve etter en kort trusselrunde. Selv hadde hun laget brownies og nå satt vi der i hver vår pysjamasbuksen. Det var reklamen før Grey’s Anatomy og husfreden hadde endelig lagt seg når Gunn Samantha begynte å spørre om gårsdagens date. Jeg gliste bredt.

- Jeg lover deg Gunn, dette er The One.
- Det sa du om han forrige som du holdt ut å ha en hel date med uten å ha sex.
- Å ja, sånn angående det...

Hadde det ikke vært for den meget stramme peel off-masken hadde Gunn Samantha sett ut som hun hadde falt ned fra månen.

- Det fortalte du ikke.
- Jeg sa vi ikke hadde sex her.
- Hos han da? Men du kom jo hjem...?
- Nei, vi hadde sex ute. I slottsparken. Ved en benk.

Da jeg skulle forklare Jack fargen på norske postkasser hvisket jeg S-ordet i øret på Gunn Samantha og pekte på ansiktet hennes. Det er en kjent sak at ordet ”Samleie,” og ja, det er det er det hun kaller det, eventuelt også ”Seksuelt Samkvem,” men dette blir ikke forkortet S.S. av frykt for represalier fra hennes flerkulturelle venner i Ungdom Mot Rasisme, frembringer en ganske så slående knall rød farge hos Gunn Sam fra Palestinaskjerfet og opp. Om du skulle ønske å se ren og skjær tortur på klosshold, da legger du et "Offentlig" foran.

Enhver annen person ville spurt mer. Naturlige spørsmål ville i denne sammenheng vært "Så noen dere?" eller "Hvor da?" Enkelte ville til og med spurt om akkurat hvordan det ble gjort (men det skal nå sies at selv Gunn Sam har et aktivt nok sexliv til å slippe å lure på slikt lenger.)

Gunn Samantha derimot, hun spurte om jeg ikke kunne gå på en eller annen www.sex.net-chat om jeg skulle snakke på den måten. Og så lurte hun på om jeg kunne hente isen for det begynte nå og hun ville følge med så hun kunne gi referat til Aksel. Han trenger noe å snakke å snakke med jentene på jobben om skjønner du (fryktelig interessant menneske, han Aksel). Det siste sa jeg selvfølgelig nei til. Jeg hadde nemlig lakket neglene mine.

4 Kommentarer:

Blogger En liten blå høne sa...

Nå er jeg nysgjerrig (av den samme grunnen Gunn Samantha IKKE er nysgjerrig på slike ting lenger): Hvordan har man sex i Slottsparken uten at man blir oppdaget eller uten at en fyllik snubler over dere?

*rett og slett imponert*

9:27 p.m.  
Anonymous Anonym sa...

Han blir ikke "the one" når du gir han access til godsakene med en gang...

9:35 a.m.  
Blogger Gunn Samantha sa...

Åshild, det var ikke meg som skrev den siste setningen. Lover. (Selv om det hørtes mistenkelig ut som en engelsk versjon av meg selv)

11:34 a.m.  
Blogger Tine sa...

En Liten Blå Høne: Nøkkelen ligger i å velge riktig tidspunkt. Sex selv lørdag kveld kan helt fint gjøres, men da vil jeg anbefale å vente til det verste har lagt seg. Rundt fire og utover. Jeg vil allikevel anbefale mandag som en bra dag. Saken er nemlig det at de stakkars ungvalpene som står vakt på slottet mandager som regel har hatt fri i helgen, og dermed vært på hardcorefylla. Da orker ikke de å løpe etter kjæresteparet som hastet forbi dem en time i forveien. Jeg ville selvsagt ikke stilt meg bak selveste Karl Johan (igjen) men det kan faktisk gjøres om hun har skjørt og han er rask.

Anonymous: Det var jeg som ville prøvesmake. Ærlig talt.

Gunn Samantha: Særlig.

1:24 p.m.  

Legg inn en kommentar

<< Hjem